Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru?
Může se stát, že dojde k chybě, ať už při kompletaci objednávky nebo k poškození zásilky během přepravy. Rovněž se může stát, že jste objednali špatnou velikost zboží a chcete jej vyměnit za jiné. Každé miminko je jiné a navíc velikost oblečení se může lišit i u jednotlivých výrobců dětského oblečení. Někdy se mohou lišit i velikosti, které k číslování udávají jednotlivé značky. Abyste si mohli správně vybrat, měříme každý produkt. V popisu produktu najdete rozměry u jednotlivých velikostí.
Jak tedy postupovat? Kontaktujte nás na e-mail info@ariashop.cz
V e-mailu prosím uveďte vaše jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo. V případě, že objednávku prováděla jiná osoba, napište její jméno a příjmení. V e-mailu také uveďte důvod (stručný popis) reklamace a přiložte fotografii. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
V případě objednání nevyhovujícího zboží (velikost, barevné provedení atd.) je možné toto vyměnit. Napište nám na info@ariashop.cz a spolu se domluvíme na výměně zboží. Podmínkou výměny zboží je stejná, příp. vyšší hodnota nově požadovaného zboží.
Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy.
Reklamace
Jak postupovat, v případě, že chcete reklamovat zboží:
U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu, má zákazník (spotřebitel) do 2 let od doručení zboží, nárok na jeho reklamaci.
Záruka se nevztahuje na následující případy:
- zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
- zboží bylo poškozeno přírodními živly,
- zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.
Oprávněná reklamace a uznání vady na zboží: Pokud je zákazníkovi reklamace uznána jako oprávněná, má nárok na výměnu zboží, nebo odstranění vady a úhradu poštovného v plné výši.
- Pro rychlejší vyřízení reklamace nás o reklamaci můžete předem informovat e-mailem na info@ariashop.cz
- Fotodokumentaci závady zasílejte na info@ariashop.cz a do předmětu e-mailu uveďte číslo Vaší objednávky.
- Stáhněte si, vyplňte, vytiskněte a zašlete reklamační list vzor . V případě, že nemáte možnost tisku, přepište reklamační list ručně
Adresa pro zasílání reklamací:
Ke Lhotě 1264
321 00 Plzeň 6-Litice
77 54 18 277
- Nezasílejte jej prosím na dobírku!
- Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě).
- Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 89/2012 Sb. třicetidenní.
- V případě, že dodané zboží má vadu(y), zákazník má právo na výměnu vadného zboží nebo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu při reklamaci
Výměna zboží
V případě objednání nevyhovujícího zboží (velikost, barevné provedení atd.) je možné toto vyměnit za vhodné nebo jiné zboží se započtením hodnoty původního (nejedná se o reklamaci ani vrácení zboží podle § 1829 občanského zákoníku). Podmínkou výměny zboží je stejná, příp. vyšší hodnota nově požadovaného zboží a zaslání původního zboží v nepoškozeném a nepoužitém stavu v původním obalu