Ako postupovať pri reklamácii a vrátení tovaru?

Může se stát, že dojde k chybě, ať už při kompletaci objednávky nebo k poškození zásilky během přepravy. Rovněž se může stát, že jste objednali špatnou velikost zboží a chcete jej vyměnit za jiné. Každé miminko je jiné a navíc velikost oblečení se může lišit i u jednotlivých výrobců dětského oblečení. Někdy se mohou lišit i velikosti, které k číslování udávají jednotlivé značky. Abyste si mohli správně vybrat, měříme každý produkt. V popisu produktu najdete rozměry u jednotlivých velikostí.

Jak tedy postupovat? Kontaktujte nás na e-mail info@ariashop.cz

V e-mailu prosím uveďte vaše jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo. V případě, že objednávku prováděla jiná osoba, napište její jméno a příjmení. V e-mailu také uveďte důvod (stručný popis) reklamace a přiložte fotografii. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.

V případě objednání nevyhovujícího zboží (velikost, barevné provedení atd.) je možné toto vyměnit. Napište nám na info@ariashop.cz a spolu se domluvíme na výměně zboží. Podmínkou výměny zboží je stejná, příp. vyšší hodnota nově požadovaného zboží.

Zdůrazňujeme, že v případě mechanického poškození dodaného zboží (zjevně způsobeného přepravou) je toto nutné reklamovat do 2 pracovních dnů od uskutečnění přepravy.

Reklamace

Jak postupovat, v případě, že chcete reklamovat zboží:

U zboží nakoupeného prostřednictvím internetového obchodu, má zákazník (spotřebitel) do 2 let od doručení zboží, nárok na jeho reklamaci.
Záruka se nevztahuje na následující případy:

  • zboží bylo poškozeno nevhodným nebo neodborným zacházením,
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly,
  • zboží bylo poškozeno běžným opotřebením.

Oprávněná reklamace a uznání vady na zboží: Pokud je zákazníkovi reklamace uznána jako oprávněná, má nárok na výměnu zboží, nebo odstranění vady a úhradu poštovného v plné výši.

  • Pro rychlejší vyřízení reklamace nás o reklamaci můžete předem informovat e-mailem na info@ariashop.cz
  • Fotodokumentaci závady zasílejte na info@ariashop.cz  a do předmětu e-mailu uveďte číslo Vaší objednávky.
  • Stáhněte si, vyplňte, vytiskněte a zašlete reklamační list vzor . V případě, že nemáte možnost tisku, přepište reklamační list ručně

Adresa pro zasílání reklamací:

Ke Lhotě 1264
321 00 Plzeň 6-Litice

77 54 18 277

  • Nezasílejte jej prosím na dobírku!
  • Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu
  • V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě).
  • Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 89/2012 Sb. třicetidenní.
  • V případě, že dodané zboží má vadu(y), zákazník má právo na výměnu vadného zboží nebo na odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  • Kupující bude nejpozději do 3 pracovních dnů informován dalším postupu při reklamaci

Výměna zboží

V případě objednání nevyhovujícího zboží (velikost, barevné provedení atd.) je možné toto vyměnit za vhodné nebo jiné zboží se započtením hodnoty původního (nejedná se o reklamaci ani vrácení zboží podle § 1829 občanského zákoníku). Podmínkou výměny zboží je stejná, příp. vyšší hodnota nově požadovaného zboží a zaslání původního zboží v nepoškozeném a nepoužitém stavu v původním obalu