VÝPREDAJ - zľavy až 40%!

Často kladené otázky

Osobní účet a služby

Výhody osobního účtu

  • Osobní účet je Vaše osobní zákaznické konto, které je přístupné pomocí Vaší e-mailové adresy a chráněné Vámi zvoleným heslem.
  •  S osobní účtem dokončíte objednávku až o 60 % rychleji
  • Přehled aktuálních a minulých objednávek
  • Sledování zásilek jedním kliknutím
  • Faktury ke všem objednávkám kdykoli ke stažení
  • Již žádné vyplňování doručovacích a fakturačních údajů. Tyto údaje budou bezpečně uloženy k opakovanému použití.

Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo do osobního účtu?

  • Pokud si nemůžete vzpomenout na své heslo k osobnímu účtu, klikněte prosím na Zapomenuté heslo. Na přihlašovací stránce k osobnímu účtu. Následně budete vyzván/a k uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k založení svého osobního účtu. Na tento e-mail Vám vzápětí bude odeslán odkaz pro obnovu hesla, kde zadáte Vaše nové heslo. V případě, že zaslaný e-mail s odkazem pro obnovu hesla nemůžete najít, zkontrolujte, zda se neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).
  • Po úspěšné změně hesla obdržíte e-mail Vaše heslo bylo úspěšně změněno. Vaše původní heslo tím ztrácí svoji platnost. Nyní se můžete přihlásit svým novým heslem a opět pohodlně objednávat, spravovat své údaje a sledovat stav svých objednávek.
  • Pokud jste dosud objednával/a pouze jako host, nemáte osobní účet založený. V takovém případě není obnova hesla možná. Osobní účet je možné založit ZDE.

Jakým způsobem mohu měnit údaje ve svém osobním účtu, případně účet zrušit?

  • Pokud chcete změnit své zadané údaje, přihlaste se jednoduše prostřednictvím e-mailu a hesla do svého osobního účtu. V sekci Profil můžete kdykoliv změnit svou e-mailovou adresu, přihlašovací heslo. V sekci Profil můžete upravit svou fakturační či dodací adresu nebo změnit své telefonní číslo.

Jak se mohu přihlásit/odhlásit k odběru newsletteru?

  • K odběru newsletteru se můžete přihlásit ZDE. Stačí jednoduše zadat Vaši e-mailovou adresu. Po přihlášení k odběru newsletteru obdržíte e-mail, ve kterém budete vyzváni k potvrzení registrace k odběru novinek.
  • Odhlásit se z odběru newsletteru můžete kliknutím na odkaz Odhlásit, který najdete na konci každého zaslaného newsletteru. V případě, že si své rozhodnutí rozmyslíte, můžete se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit k odběru newsletteru.

Objednávání

Je možné objednat zboží bez registrace?

  • Ano, je to možné. Pokud nechcete využívat výhod osobního účtu, stačí po přidání zboží do košíku dokončit objednávku bez Vytvořit zákaznický účet.
  • Pokud byste chtěl/a využívat výhody osobního účtu, můžete se kdykoliv zaregistrovat.

Těšíme se na Vás!

Kdy budou vyprodané výrobky opět dostupné?

  • Bohužel nejsme schopni předem říct, zda a kdy bude vyprodaný výrobek opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný výrobek později v nabídce opět objeví. U produktu zadejte Váš email a po naskladnění budete automaticky informováni ze systému.

Jak poznám, že byla objednávka přijata?

  • Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.
  • Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).
  • Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy/jméno, kterou jste použil/a k nákupu.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

  • Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí objednávky z naší strany), můžete zrušit telefonicky nebo emailem.  Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy, máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
  • Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku přijmete a ji vrátíte.

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

  • Jakmile Vaše zásilka opustí sklad, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí na toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.

Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?

  • Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu v sekci Objednávky.
  • Obsah zásilky můžete také porovnat se seznamem výrobků uvedeným na Faktuře.
  • Pokud je Váš balík nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a my Vám rádi pomůžeme. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat.

Jaké jsou možnosti platby?

  • Platba předem na bankovní účet (0 Kč)
  • Platba na dobírku (+39 Kč)
  • Platební kartou předem (online přes internet)