Reklamace zboží
Je nám velmi líto, že se zakoupeným zbožím nejste spokojen/a a jste nucen/a ho reklamovat. Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit.
Nemělo by se stát že by našemu oku unikla nějaká vada. Pokud se tak stane - omlouváme se, bleskově a pohodlně s vámi reklamaci vyřešíme.
Napište nám na info@ariashop.cz a spolu to vyřešíme.
V e-mailu prosím uveďte vaše jméno a příjmení, adresu, telefonní číslo. V případě, že objednávku prováděla jiná osoba, napište její jméno a příjmení. V e-mailu také uveďte důvod (stručný popis) reklamace a přiložte fotografii. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Na zákonnou lhůtu 30 dnů u nás nehrajeme, vše vyřídíme okamžitě.
U nás reklamace proběhne bleskurychle :)