FAQ
Do kdy můžu vrátit nevyhovující zboží?
- Zboží prosím odešlete do 30 dní od doby doručení objednávky.
- Registrovaní zákazníci mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní.
- Vrácení zboží musí být čisté a nesmí jevit známky opotřebení.
- Více informací v Obchodních podmínkách.
Kam můžu vrátit zboží?
- Pošlete na náš centrální sklad ,, Diana Gavrilita, Plzeň 10-Lhota 1264321 00 Plzeň (zboží v žádném případě neposílejte na dobírku!)
- Pro registrované zákazníky je možnost vrácení zdarma skrze Zásilkovnu.
- Vyberte si nejbližší Zásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na přepážce řeknete kód, který obdržíte emailem od nás.
- Neregistrovaní zákazníci mají vrácení přes Zásilkovnu za 59 Kč, kód obdržíte emailem na žádost.
Vyměníte mi nevyhovující zboží za jiné?
- Výměna zboží za jiné bohužel není možná, nabízíme pouze vrácení peněz za vrácené zboží.
- Budeme rádi, když si zboží objednáte v nové objednávce.
- Přesný postup, jak vrátit zboží naleznete na stránce Vrácení zboží.
Jak rychle odesíláte objednávku?
- Veškeré zboží máme skladem a odesíláme obratem po obdržení objednávky a platby (v případě platby předem).
Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?
- Ano. po vytvoření objednávky zvolte bankovní převod. Více informací o platbách najdete zde.
Jak zjistím, že nákup proběhl správně?
- Po provedení nákupu obdržíte e-mail s potvrzením objednávky.
Musím se u vás při prvním nákupu registrovat?
- Nemusíte.
- Registrovaní zákazníci mají nárok na prodlouženou dobu vrácení do 60 dní.
- Pokud si ale registraci u BabyStyl.cz vytvoříte, můžete si kdykoliv přehledně zkontrolovat stav svých objednávek.
- Navíc nemusíte schovávat všechny své faktury – kdykoliv si je můžete znovu stáhnout a vytisknout.