Často kladené dotazy

Osobní účet a služby
Výhody osobního účtu
- Osobní účet je Vaše osobní zákaznické konto, které je přístupné pomocí Vaší e-mailové adresy a chráněné Vámi zvoleným heslem.
- S osobní účtem dokončíte objednávku až o 60 % rychleji
- Přehled aktuálních a minulých objednávek
- Sledování zásilek jedním kliknutím
- Faktury ke všem objednávkám kdykoli ke stažení
- Již žádné vyplňování doručovacích a fakturačních údajů. Tyto údaje budou bezpečně uloženy k opakovanému použití.
Co mám dělat, když jsem zapomněl/a heslo do osobního účtu?
- Pokud si nemůžete vzpomenout na své heslo k osobnímu účtu, klikněte prosím na Zapomenuté heslo. Na přihlašovací stránce k osobnímu účtu. Následně budete vyzván/a k uvedení e-mailové adresy, kterou jste použil/a k založení svého osobního účtu. Na tento e-mail Vám vzápětí bude odeslán odkaz pro obnovu hesla, kde zadáte Vaše nové heslo. V případě, že zaslaný e-mail s odkazem pro obnovu hesla nemůžete najít, zkontrolujte, zda se neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).
- Po úspěšné změně hesla obdržíte e-mail Vaše heslo bylo úspěšně změněno. Vaše původní heslo tím ztrácí svoji platnost. Nyní se můžete přihlásit svým novým heslem a opět pohodlně objednávat, spravovat své údaje a sledovat stav svých objednávek.
- Pokud jste dosud objednával/a pouze jako host, nemáte osobní účet založený. V takovém případě není obnova hesla možná. Osobní účet je možné založit ZDE.
Jakým způsobem mohu měnit údaje ve svém osobním účtu, případně účet zrušit?
- Pokud chcete změnit své zadané údaje, přihlaste se jednoduše prostřednictvím e-mailu a hesla do svého osobního účtu. V sekci Profil můžete kdykoliv změnit svou e-mailovou adresu, přihlašovací heslo. V sekci Profil můžete upravit svou fakturační či dodací adresu nebo změnit své telefonní číslo.
Jak se mohu přihlásit/odhlásit k odběru newsletteru?
- K odběru newsletteru se můžete přihlásit ZDE. Stačí jednoduše zadat Vaši e-mailovou adresu. Po přihlášení k odběru newsletteru obdržíte e-mail, ve kterém budete vyzváni k potvrzení registrace k odběru novinek.
- Odhlásit se z odběru newsletteru můžete kliknutím na odkaz Odhlásit, který najdete na konci každého zaslaného newsletteru. V případě, že si své rozhodnutí rozmyslíte, můžete se samozřejmě kdykoliv znovu přihlásit k odběru newsletteru.
Je možné objednat zboží bez registrace?
- Ano, je to možné. Pokud nechcete využívat výhod osobního účtu, stačí po přidání zboží do košíku dokončit objednávku bez Vytvořit zákaznický účet.
- Pokud byste chtěl/a využívat výhody osobního účtu, můžete se kdykoliv zaregistrovat.
Těšíme se na Vás!
Kdy budou vyprodané výrobky opět dostupné?
- Bohužel nejsme schopni předem říct, zda a kdy bude vyprodaný výrobek opět dostupný. Je ovšem možné, že se vyprodaný výrobek později v nabídce opět objeví. U produktu zadejte Váš email a po naskladnění budete automaticky informováni ze systému.
Jak poznám, že byla objednávka přijata?
- Jakmile přijmeme Vaši objednávku, odešleme Vám e-mail Potvrzení o obdržení objednávky.
- Pokud ani po několika hodinách od nás potvrzení neobdržíte, zkontrolujte nejprve, zda se e-mail neskrývá v nevyžádané poště (tzv. spamu).
- Pokud ani zde potvrzení nenajdete, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku. Budete požádán/a k uvedení čísla objednávky, které naleznete ve svém osobním účtu. Pokud jste nakupoval/a bez registrace jako host, budete požádán/a o uvedení e-mailové adresy/jméno, kterou jste použil/a k nákupu.
Mohu změnit nebo stornovat objednávku?
- Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí objednávky z naší strany), můžete zrušit telefonicky nebo e‑mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy, máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
- Odstoupit od smlouvy můžete tak, že zásilku přijmete a ji vrátíte.
Jaké jsou možnosti dodání zboží?
Jak mohu sledovat stav své objednávky?
- Jakmile Vaše zásilka opustí sklad, obdržíte e-mail s Osobním číslem pro sledování zásilky, díky kterému můžete snadno sledovat cestu zásilky. Jednoduše stačí na toto číslo kliknout a budete přesměrován/a na stránky příslušného přepravce.
Co mám dělat, když objednávka nepřijde celá?
- Pokud v zásilce nenaleznete všechny objednané výrobky, zkontrolujte nejprve ve svém osobním účtu v sekci Objednávky.
- Obsah zásilky můžete také porovnat se seznamem výrobků uvedeným na Faktuře.
- Pokud je Váš balík nekompletní, omlouváme se za vzniklou nepříjemnost. Prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku a my Vám rádi pomůžeme. A ještě jedna prosba: až nám budete volat nebo psát, připravte si prosím Číslo objednávky. Velmi to urychlí komunikaci a na Vaše přání budeme moci rychleji reagovat.
- Platba předem na bankovní účet (0 Kč)
- Platba na dobírku (+39 Kč)
- Platební kartou předem (online přes internet)
Neúspěšná / nedokončená/ nepodařená platba
Pokud se vám nepovedlo zaplatit, není třeba zoufat. Stačí udělat následující:
Napište nám kontaktní formulář, info@ariashop.cz nebo zavolejte na zákaznickou linku 77 44 18 277
- Zrušit objednávku
- Zboží se vrátí do skladu
- Následně Objednat znovu
- Můžete znovu přistoupit k platbě
Je možné zaplatit nepovedenou platbu převodem?
Ano. Při platbě nezapomeňte uvést variabilní symbol (číslo objednávky).
- Údaje pro platbu:
- Číslo účtu: 2001990797 / 2010
- Variabilní symbol: číslo objednávky
- IBAN: CZ46 2010 0000 0020 0199 0797
- SWIFT: FIOBCZPPXXX
- Zašlete doklad o platbě na info@ariashop.cz
NEPŘEVZATÝ BALÍK
E-shopy stále víc trápí nevyzvednuté objednávky. Kromě práce navíc znamená pro obchody stornování už odeslané zásilky také náklady až v řádu tisíce korun měsíčně. Pro některé menší internetové prodejce tak může být vysoký podíl nevyzvednutých balíčků i likvidační.
Nevyzvednuté a nepřevzaté zboží se pohybuje v řádech jednotek procent platba na dobírku.
Pokud se tak stane, se snažíme zákazníka zaurgovat, aby si své zboží vyzvedl. V případě, že se to nepodaří, zboží putuje zpět do skladu, zakázka se stornuje a zákazník u nás již nemá možnost nakupovat.
Důležité je, že si zákazníci hlavně musí uvědomit, že uzavřeli smlouvu s tím obchodem a jejich povinností by mělo být si to zboží vyzvednout. Samozřejmě můžou odstoupit od smlouvy, ale měli by to dát obchodu vědět.